Skip to main content

DALŠÍ VYLEPŠENÍ SPRÁVY SLUŽEB V TERÉNU – GEOTASK 18.0 JE TADY!

dispečer

Nový rok začínáme velkou novinkou! Právě jsme vydali 18. verzi našeho nástroje pro řízení služeb v terénu a optimalizaci tras, GeoTask. Naše řešení neustále vylepšujeme, aby odpovídalo potřebám dispečerů a techniků v terénu. Nová verze vychází z podnětů našich klientů a měnících se potřeb v oboru. Pojďme se podívat, co je v GeoTasku 18.0 nového!

Nové, intuitivnější a přehlednější uživatelské rozhraní (UI) pro lepší správu úkolů

Ve verzi 18.0 jsme zlepšili přehlednost mapy a aspekty související s vytvářením a plněním úkolů. Vylepšili jsme také konfiguraci plánu pro efektivnější plánování a řízení práce v terénu. Představujeme hlavní změny v uživatelském rozhraní aplikace GeoTask:

Nový editor úkolů

Vytvořili jsme nové uživatelské rozhraní pro editor úkolů, který se teď skládá pouze z jedné záložky.

  • Pomocí tlačítek “Zákazník” a “Adresa” může uživatel zvolit, zda se úloha vytvoří pro zákazníka existujícího v modulu Zákazník, nebo pro libovolnou adresu. To urychluje vytváření úkolů pro klienty uložené v databázi. Na druhou stranu poskytuje možnost vytvářet úkoly týkající se adres, které nejsou přiřazeny žádným zákazníkům.
  • Přidali jsme nápovědy pro následující pole: Název zákazníka, Umístění, Kontaktní osoba, Telefonní číslo a E-mail. Nápovědy se zobrazí, když uživatel začne psát do některého z těchto polí. Po výběru hodnoty navržené nápovědou se ostatní pole automaticky vyplní údaji z modulu Zákazník. To usnadňuje vytváření úloh a pomáhá vyhnout se chybám a zpožděním způsobeným nesprávnými údaji o zákazníkovi.

Intuitívnejší editor úkolu

Stávající editor úloh

Tento editor byl navržen tak, aby se uživatelé mohli rychleji dostat k důležitým informacím o úkolech.

  • Informace o zákazníkovi a číslo objednávky se nyní zobrazují v horní liště editoru.
  • Informace o úkolu, jako je plánované datum dokončení, skutečné datum dokončení, tým, složení týmu a komentáře technika, se nyní v části Podrobnosti o provedení zobrazují pouze pro čtení.

Usnadnili jsme technikům přidávání informací o úkolech:

  • Přidali jsme sekci Poznámky, která se otevře po kliknutí na ikonu lupy. V této sekci si terénní technik zapisuje údaje získané při plnění úkolu. Prostřednictvím editoru poznámek mohou dispečeři zobrazit shromážděné informace a přiložené fotografie a v případě potřeby přidat další informace.
  • Přidali jsme sekci Přílohy. Aby uživatelé omylem neodstranili přílohy, zobrazí se po kliknutí na ikonu koše varovná zpráva.

Konfigurace Ganttova diagramu

V nové verzi jsme vylepšili konfiguraci Ganttova grafu v záložce Dashboard. Všechny možnosti konfigurace jsou nyní umístěny nad Ganttovým grafem, jak je znázorněno na obrázku níže. Jejich nalezení je tak snazší a rychlejší.

gantt chart

Plánování pomocí panelu konfigurace v horní části obrazovky

  • Přidali jsme různé možnosti zobrazení: podrobné, kompaktní a pohodlné, v závislosti na potřebném rozsahu informací.
gantuv diagram detail

Detailní zobrazení Ganttova diagramu

  • Změnili jsme také nápovědu k úkolům na Ganttově grafu. Pokud je úkol spojen s místem, zobrazí se v nápovědě k úkolu název tohoto místa.
  • Změnili jsme konfiguraci sloupců v grafu. V podrobném zobrazení se zobrazují všichni uživatelé zahrnutí do týmu.
  • Změnili jsme ikonu úkolů s vysokou prioritou na vykřičník v červeném kruhu.

Ukládání velikostí součástí na panelu nástrojů

Uživatelé nyní mohou libovolně měnit velikosti a konfigurovat viditelnost komponent na panelu (seznamy úkolů, mapy a Ganttův diagram). Změny se ukládají pro každého uživatele, takže nemusí při každém přihlášení upravovat své preference.

viditelnost komponentu

Úprava barev prvků tak, aby odpovídaly designu aplikace

Pro lepší přehlednost a uživatelský komfort jsme změnili barvy následujících prvků:

  • Tlačítka;
  • seznamy;
  • seznamy se zaškrtávacími políčky;
  • aktuální časové osy;
  • ikony mapy;
  • popisky ikon map.
zmena barev

Vylepšení mapy

Provedli jsme změny, abychom zvýšili přehlednost mapy a usnadnili uživatelům správu úkolů.

Ikony úkolů na mapě

Mezi vylepšení mapy v nové verzi GeoTask patří ikony úkolů:

  • Tvar ikony úkolu lze přizpůsobit typu úkolu.
  • Barva ikony úkolu závisí na aktuálním stavu úkolu.
  • Úkoly s vysokou prioritou jsou vedle své ikony označeny červenou tečkou.
  • Upravili jsme základní mapu, abychom zvýraznili klíčové prvky a zvýšili přehlednost.
  • Upravili jsme barvu štítků úkolů tak, aby odpovídala modrému designu aplikace.
ikony na mape

Nová, přehlednější mapa

Ikony klastrů na mapě

Změnili jsme také ikonu shlukování. Její velikost závisí na počtu úloh v rámci klastru. Větší ikona znamená více úloh. Správce může upravit i nastavení klastru.

shlukovani

Velikost klastru závisí na počtu úloh

Zákaznický modul – snadnější správa úkolů a sledování jejich průběhu

Jednou ze zbrusu nových funkcí dispečinku v aplikaci GeoTask 18 je modul Zákazník. Obsahuje kontaktní informace o pravidelných klientech a jejich umístění. Modul umožňuje dispečerům snadno spravovat údaje o zákaznících.

Zákazníky a Lokality lze do modulu GeoTask načítat ze souboru CSV po jednom nebo hromadně. Zákazníci mohou mít jednu nebo více lokalit.

Úkoly lze vytvářet po jednom nebo hromadně pro vybrané Lokality každého zákazníka. Pro tento účel mohou dispečeři používat uložené názvy Zákazníků nebo Lokalit, nikoli jejich adresy.

Modul Zákazník poskytuje přehled probíhajících a dokončených úkolů pro vybrané Zákazníky nebo Lokality.

zakaznicky modul

Zákaznický modul s informacemi o stálých klientech

Každý zákazník a místo má svůj seznam probíhajících úkolů a historii úkolů.

historie ukolu

Zákaznický modul – Seznamy probíhajících a dokončených úkolů

Modul oznámení – vylepšené hlášení o stavu úkolů

Vytvořili jsme modul oznámení pro vytváření a správu e-mailových a SMS oznámení klientů. V aplikaci GeoTask 18 jsme změnili možnosti konfigurace oznámení a zavedli vylepšení pro správu SMS.

Konfigurace oznámení

Přidali jsme typy událostí pro odesílání zpráv:

  • Přidali jsme nové možnosti zasílání zpráv: Vytvoření schůzky, Změna data schůzky, Změna technika přiřazeného k schůzce, Vytvoření úkolu a Zrušení úkolu.
typ notifikace

Nové možnosti konfigurace oznámení v aplikaci GeoTask 18

  • Přidali jsme možnost výběru typu zprávy: SMS, e-mail nebo obojí. Názvy a šablony SMS a e-mailu lze konfigurovat samostatně.
  • Změnili jsme také způsob výběru data pro odesílání oznámení: Po vytvoření schůzky, Den před schůzkou a Během dne schůzky.

To pomáhá automatizovat proces informování klientů a zajišťuje, že jsou vždy informováni o stavu svého úkolu. To vede ke zvýšení spokojenosti zákazníků.

Nastavení počtu oznámení SMS

Nyní může uživatel nastavit maximální počet SMS oznámení odeslaných každý měsíc. To pomáhá kontrolovat počet a náklady na odeslané SMS zprávy.

sms pocitadlo

Nastavení počtu oznámení SMS za měsíc pomáhá kontrolovat náklady

Nastavení času pro odesílání oznámení SMS

Správce systému může nastavit čas odesílání oznámení SMS.

posilaci cas sms

GeoTask umožňuje správci nastavit čas odesílání oznámení SMS

SMS report

Aplikace počítá počet SMS zpráv odeslaných každý měsíc a prezentuje je na záložce SMS Report. Reporty se generují za každý rok. Poskytují přehled, který usnadňuje plánování a kontrolu nákladů.

report sms

Report o SMS oznámeních odeslaných každý měsíc

Přizpůsobená doplňková pole pro přizpůsobení rozsahu informací o úkolech vašim potřebám

V části Podrobnosti editoru úlohy můžete nyní nakonfigurovat až 20 dalších polí podle jejich názvu, typu a slovníku.

dodatecne formulare

Nepovinná pole o podrobnostech úkolu s dalšími informacemi

Vylepšení mobilní aplikace – lepší správa úkolů v terénu

Další možnosti vytváření úkolů

Změnili jsme okno pro přidávání nových úkolů v mobilní aplikaci. Při vytváření úkolů mohou nyní uživatelé vybrat umístění zákazníka. Mohou také zvolit možnost “Libovolná adresa“, pokud chtějí vytvořit úkol, který není spojen s žádnou zákaznickou lokalitou.

Po výběru umístění zákazníka nebo libovolné adresy mohou uživatelé navíc upravovat následující pole: Oblast, Kontaktní osoba, Telefonní číslo a E-mail.

Více možností vytváření úkolů v mobilní aplikaci

Naplánování další schůzky v mobilní aplikaci

Technik v terénu (např. při návštěvě zákazníka) může ihned naplánovat další schůzku pomocí mobilní aplikace. Není třeba kontaktovat zákaznický servis, což snižuje počet nutných hovorů. Zákazníci si mohou snadno vybrat nejvhodnější čas pro příští návštěvu technika.

Co dalšího máme v plánu?

V tomto článku jsme popsali hlavní změny ve verzi 18.0 programu GeoTask. Není to však konec, protože již plánujeme práci na dalším vydání! Ve verzi GeoTask 19.0 plánujeme přidat modul Skladování pro sledování životního cyklu zařízení nebo zboží ve skladu.

Máte dotazy nebo připomínky k řešení GeoTask?

Pokud máte k naší aplikaci nějaké dotazy nebo návrhy na další vylepšení, dejte nám vědět!

Pokud GeoTask ještě nepoužíváte, vyžádejte si živou ukázku a zjistěte, jak vám GeoTask může pomoci zlepšit řízení služeb v terénu.