Dispečeři mohou snadno spravovat úkoly a sledovat postup práce. Aktuální pozice zaměstnance a stav úkolu jsou vizualizovány s výraznou ikonou a barvou na mapě.
Aplikace pro terénní pracovníky
Terénní pracovníci mají přístup k aktuálnímu seznamu úkolů. Každý z úkolů poskytuje informace popisující práci, která musí být vykonána. Aktualizace stavu úkolu v mobilní aplikaci je okamžitě viditelná v dispečerské aplikaci.
Podpora dispečera
Plánování úkolů
Funkce GeoTask umožňují dispečerům přidávat úkoly, nastavovat termíny a sledovat postup práce. Přiřazování úkolů pracovníkům lze provádět ve dvou režimech: manuální nebo automatický.
Plánování schůzek
Aplikace zobrazuje dostupné časové úseky, což usnadňuje plánování schůzek s klienty.
Optimalizace úkolů
Při automatické optimalizaci si může dispečer vybrat mezi 2 možnostmi: „minimální využití prostředků“ nebo „rovnoměrné využití prostředků“. Optimalizace je založena na dostupnosti prostředků, místa výkonu úkolu a plánovaného času dokončení.
Dohled nad postupem prací
Dispečer může vidět aktuální polohu terénního pracovníka zobrazenou v mapě Google. Zároveň může vidět i jeho status (online/offline/na cestě/pracuje). V závislosti na typu úkolu jsou úkoly rozlišovány různými ikonami na mapě. Jejich barva se mění na základě postupu prací.
Kvantitativní atributy
Úkoly mohou být přiřazeny technikovi / vozidlu na základě kvantitativních atributů. V části s podrobnostmi o úkolu definujeme hodnoty a poté identifikujeme funkce zaměstnance nebo vozidla, které splňují požadavky úkolu
Dovednosti a kvalifikace
Každý úkol je specifikován dovednostmi a kvalifikací nezbytnými k jeho dokončení. Profil každého terénního pracovníka obsahuje seznam jeho jednotlivých kompetencí. Úkoly se přiřazují, když dovednosti potřebné k jejich splnění odpovídají dovednostem uvedeným v profilu terénního pracovníka.
Podpora terénního pracovníka
Seznam aktuálních úkolů
Úkoly jsou zobrazené v seznamu. Každá změna nebo aktualizace v jejich stavu se zobrazí jako upozornění na mobilním zařízení.
Podrobnosti úkolu
Když mobilní pracovník vybere úkol, může si přečíst podrobnosti, jako například adresu, plánovaný čas dokončení, kontaktní informace nebo může shlédnout přílohy.
Životní cyklus úkolu
Práce v terénu se registruje jako změna stavu úkolu a je odeslán prostřednictvím mobilní aplikace. Aplikace také zaznamená čas, kdy byla změna vykonána.
Upozornění
Nové úkoly a změny stavu se zobrazí v upozorněních na mobilním zařízení.
Poznámky a přílohy
Vytváření textových poznámek a fotografií usnadňuje reportovaní.
Formuláře
Úkoly mohou vyžadovat od mobilního pracovníka vyplnění formuláře ještě před změnou stavu na „dokončený“. Tyto formuláře mohou být vytvořeny v dispečerské aplikaci. Data jsou prvně sbíraná na mobilní zařízení a pak odesílaná do dispečerské aplikace.